środa, 15 lutego 2012

Poduszeczka na szpileczki

               Długo zastanawiałam się którą z moich prac pokazać jako pierwszą i padło na poduszeczkę do szpileczek, niezbędnik w szyciu. Uszyłam poduszeczkę na szpileczki z książki Przytulne Dekoracje, którą zakupiłam ostatnio. Od razu zrobiło się przytulnie w moim kąciku do pracy. Haft to nie jest moja specjalność ale kwiatek jest ! Podstawa poduszeczki to plastikowe kółko po taśmie klejącej, szukałam odpowiedniej podstawy 2 dni a znalazła się na dnie szafki narzędziami. Teraz poduszeczka stoi obok maszyn a ja jestem dumną jej posiadaczką.




1 komentarz:

  1. kurczę, długo szukałam wzoru na szpilecznik prostego i efektownego zarazem... a tu proszę, jest ! fantastyczny. popróbuję ;-) życzę wielu jeszcze cudownych inspiracji ! osowialasowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń