piątek, 20 lipca 2012

Wakacyjna torba na wózek

           Przed wyjazdem na wakacje powstała torba na wózek mojego projektu. Doczekała się zdjęć już po urlopie i dziś prezentuję moje dzieło. Ponieważ wymyśliłam ją na ostatnią chwilę, powstawała przez 3 noce i z nocy na noc była inna koncepcja a generalnie to kolejne uproszczenie by zdążyć przed wyjazdem. Tak to bywa z szyciem na ostatnią chwilę zwłaszcza jak nie ma się wykroju i trzeba samemu wszystko wymyślić a plan była ambitny. Ale torba jest i bardzo się sprawdziła na wakacjach. 
 
Torba posiada specjalne uszka do zawieszenia na wózku typu parasolka oraz możliwość noszenia na ramieniu. Na zewnątrz są 4 praktyczne kieszonki: 2 zamykane i zapinane na rzep oraz 2 płaskie otwarte. 
 Środek zapinany na duże napy, podszewka z tej samej tkaniny co kieszonki i oczywiście identyfikator twórczyni, która również jest widoczna na zdjęciu ;)


Pozdrawiam wszystkich moich czytelników :)


5 komentarzy:

  1. Przepiękna Ci wyszła! Śliczne materiały, podziwiam kolory i te wszystkie kieszenie :) Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Fajny pomysł z tymi uszami dodatkowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak tez mi te uszy wpAdly w oko, proste praktyczne rozwiazanie. Bardzo fajne torbiszcze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Torba wyszła przepięknie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń