czwartek, 10 maja 2012

Mała rzecz, a tyle radości !

               Sama nie wiem jak to nazwać torebeczka? kieszonka na butelkę? zawieszka na picie ? ale brakowało mi tego. Tomek rośnie, jest coraz bardziej samodzielny, pije sam, zajada przekąski na spacerze itp. Teraz może mieć to wszystko co chce pod ręką, bez obawy, że wypadnie mu to z wózka. Jestem bardzo zadowolona ze swojej produkcji - kieszoneczka mała ale radość ogromna.





         Na koniec chciałam jeszcze pochwalić się wyróżnieniem jakie dostałam na blogu Osowiała Sowa, którego regularnie czytam. Bardzo dziękuję !!! Miło wiedzieć, że jest się inspiracją dla kogoś, chociaż jestem dopiero początkującą blogerką.

Miłego dnia, a do zobaczenia dopiero w następnym tygodniu, ponieważ jutro ja i moja rodzina zaczynamy nasz długi weekend majowy :)) ( w poprzedni mąż pracował:( ) 

Pozdrawiam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz